יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

בראנץ' בשבת






הוסף כיתוב
ביום שבת בבוהריים חגגנו את יום ההולדת של אמי בחצר של דודתי בתל-ברוך. לי יש יחסי אהבה-שנאה עם חמין. מצד אחד הוא מאכל לא פוטוגני בכלל, מן תערובת מיש-משית של המון דברים שלא משפיעה לי טוב על הבטן. מצד שני, טעים הבן אלף הזה. יש המון גרסאות לחמין ולמשל בבני-ברק - האמא של סירי הצ'ולנט הענקיים - לא אשוב לאכול חמין אף פעם. טעמתי אותו בכמה מסעדות בבני-ברק ובעיני הוא מפוצץ במלח, סוכר והמון שומן ורחוק מלהיות מזון מנחם.
ביום שבת, הרעב דשדש בי והבראנץ' הזה התיישב לי בול על הבטן. טעמתי וטעמתי עוד מרק אפונה שבושל עם ציר מרק עוף, פטה טונה אלוהי שדודה שוש מתמחה בו וחמין שלקחתי לי ללא בשר. השמש החורפית החמימה היתה חברה מצוינת וגם המשפחה היקרה שלי. קינחנו עם עוגת פירות יער עם טופינג של שטרויזל וגלידה.
מזל שהתאפשר לי מאוחר יותר לגלוש אל המיטה לכמה שעות.


שמלה מאדרת, 50 שקלים

נעלי ג'ז מחנות לבגדי ריקוד

משקפי שמש שקיבלתי במתנה מחברה



שרשרת משוק הפשפשים בכיכר דיזנגוף, 30 שקלים
טבעת משוק הפשפשים בכיכר דיזנגוף, 20 שקלים

בדרך כלל כשאני מוצאת בגד חדש שמתחשק לי לרכוש, אני חושבת באיזה הזדמנויות אלבש אותו. בכל פעם כשאין לי תשובה לשאלה מכשילה זו, אני עונה לעצמי: "בשבת בבוקר". כן, שבת בבוקר הוא מעין פח הזבל של האאוטפיטים שאין לאן ללבוש. אין שום קוד לבוש או מחויבות בשבת בבוקר. כל ההזדמנויות פתוחות. 
זה מה שתכננתי ללבוש בשבת בבוקר, אבל בסוף לבשתי סוודר אדום עם נצנצים סטייל שנות ה-80 וסקיני כחולים. את האאוטפיט הזה אשמור לשבת אחרת.

בקרוב הבלוג הזה יחגוג שנה. אינני יודעת (עדיין) כמה קוראים וכמה הקלקות יש לו, אבל אני מאוד נהנית מהיצירתיות הכרוכה בו. אני רוצה לשפר את כישורי הטכניים וליצור עוד כמה אפקטים מגניבים. מקווה ללמוד זאת לבד או למצוא מישהו להיעזר בו.

שיהיה שבוע טוב ויום ראשון קל.
XOXO
ענת