יום שלישי, 28 בפברואר 2012

Paper couture

אני לא אפצח במונולוג של "אני בלוגרית פיתה כי לא כתבתי הרבה זמן...", פשוט אספר את האמת. הייתי עסוקה מאוד בלתור אחר בגד הולם לשטיח האדום. חיפשתי משהו שיגדיר אותי, שישלב את האהבות שלי. ומצאתי! הומאז' לשתי האהבות שלי: סטייל ועיתונות.





ארזתי מזוודה והמראתי אל עיר המלאכים.


ולא שכחתי מצלמה.


רק עכשיו אני מתפנה לכתוב לכם.


ולהתקשר לכל מי שהשאיר הודעה.


ולקרוא ספר לאור המנורה.


וכמובן - ללגום תה עם חלב לצד עוגיית ג'ינג'ר.


ולהשקות את העציץ.


העיצובים העדינים והמורכבים האלו של ג'ניפר קולייר מיוצרים מעיתוני וינטג' יפהפיים. כדאי להציץ בכל היופי הזה: http://jennifercollier.co.uk/

לאחרונה, מישהו אמר לי שאני "היפסטרית". "למה?" שאלתי. "כי יש לך בלוג ואת קונה בחנויות יד שניה", הוא אמר. האם היפסטרים לא הפכו כבר לרוב התל אביבי ועל כן הם בעצם אינם היפסטרים? לא יודעת. יש הרבה פירושים למילה הזו ונמאס לי קצת לשמוע אותה. אני לא בטוחה שכולם מבינים את פירושה.

ואיך אפשר לסיים ללא קליפ היפסטרי והיסטרי. אם הוא מוכר לכם, אולי צפיתם בסרט "גרדן סטייט" המשובח.


You must listen to the Shins, it will change your life.

שהסערה לא תאכל אותי,