יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

אאוטפיט לסילבסטר

כשהייתי קטנטונת, ממש פצפונת, אהבתי את חנוכה מאוד. מטבעות הזהב השוקולדיים משנות ה-80, הסביבון הטכנולוגי עם הנורית המנצנצת והריבה עם הסופגנייה מהסופר שחיכתה לי על שולחן האוכל במטבח הצליחו לרגש אותי. כשקצת צמחתי, התחלתי לפנטז על גרביים. גרביים שתלויים בסלון ובתוכם נחות הפתעות. וגם על עץ מעוטר במלאכים ובפרפרים עם פתיתים רכים לבנים שמרחפים מעליו.
ההשוואה בין חנוכה לקריסמס היא בלתי נמנעת. ואין מה לעשות - כולנו יודעים איזה חג יפה יותר. אבל מספיק. למה אני תמיד חושקת במה שאין לי? כה ילדותי.
אוקי. בואו נדבר על סילבסטר. לא חג שלנו. אבל אימצנו אותו, נכון? יפה. ואני - לא מעוניינת. לא מרגש אותי הסילבסטר הזה בכלל. אבל כן מרגשים אותי האאוטפיטים הפוטנציאליים שאוכל ללבוש.




או אלו


החנות המטריפה ביקונ'ס קלוזט מבצעת משלוחים לארץ לפי משקל הפריטים, אבל זה יוצא יקר מדי. אמשיך לשוטט ולחפש את הלוק המושלם לערב ראש השנה האזרחית. ועד אז - שיהיה חג חנוכה מאיר, טעים וללא פקקים.

X