יום שלישי, 14 בפברואר 2012

מחשבות ממותגות

לפעמים אני קצת לא מרוצה כי יש כל-כך הרבה פריטים שאני כל-כך רוצה.
נכון שגם "בוטיק סימה" או "השמלות של שושנה" הם מותגים מגניבים שפעם מאוד נחשבו, ונכון שאף אחד לא מזהה שאין לי כמעט אף בגד או אקססורי ממותג. זה לא אומר שלפעמים אני לא חולמת על איזה שם של מעצב או מעצבת ידועים ויקרים. או לפחות קולר של דיור לבל.

מה שטוב לאלכסה צ'אנג טוב גם לי
via

זה לא משהו שמישהו יכול להתאדש אליו
via


ויויאן לשלטון
via

אז מה אם אין לי טאבלט?
via

והתאומה שלו
via


מר מקווין, אתה עדיין מכאיב לי via

הרבה דברים מתרחשים כרגע; אדל חזרה לשיר, טקס האוסקר וכל מה שמסביבו מביטים בי מרחוק ומנסים לפתות אותי לקפוץ לביקור בעיר המלאכים. עדיין לא החלטתי מה אלבש על השטיח האדום. אבל בסוף, אם אחליט להישאר בבית, אולי אלבש את זה.



סופ"ש גשום מתקרב, סערה גדולה, רוחות אפלות שיעיפו אתכם לגבהים לא מוסריים.
הישמרו.
X