יום חמישי, 6 בינואר 2011

Bags

השבוע נפגשתי עם חברה ללאנץ' והדבר הראשון שהבחנתי בו היה התיק החדש שלה; תיק עור משגע בצבע בז'/לאטה קוסמי/חול מדבר/ניוד. כמובן שמיד החמאתי לה עליו וניסיתי לדלות את כל הפרטים. מסתבר שהוא חדש, היא רכשה אותו ברמת השרון ומחירו 500 שקל. המשכנו לפטפט כשמדי פעם אני מגניבה מבט אל עבר האובייקט הקרמי המקסים שנח לו על הכיסא לידי.
כשהגעתי הביתה, התיישבתי מול אוסף התיקים שלי והתבוננתי בהם באהבה. כמעט כולם יד שניה ומעור, והיקר ביותר עלה 100 שקל. נזכרתי שלפני 10 שנים גם אני הייתי מוציאה סכומים גבוהים על תיקי עור חדשים. איזה כיף שיש כיום כל-כך הרבה אפשרויות לקנות בזול. אין ספק – המינימום הוא המקסימום החדש!

70 שקל, אדרת

פחות מ-100 שקל, היה היה

בערך 10 דולר, לוס אנג'לס

40 שקל, שוק הפשפשים בכיכר דיזנגוף
 
80 שקל, H&M
  
40 שקל, שוק הפשפשים בכיכר דיזנגוף
  
לא מצליחה להיזכר מהיכן
  
לא זוכרת מחיר, היה היה
 
בערך 60 שקל, פול אנד בר
 
20 שקל, טופשופ משתיים
 
יד שניה, בהשאלה מאחותי
 
40 שקל, בגד קפה
 
ארנק שקיבלתי במתנה מהמעצבת המקסימה
  
דנית מצאה באלנבי ב-100 שקל  בחנות שחיסלה וקנתה עבורי
 
משוק הפשפשים
  
ובפנים. מחבטי הטניס שבו אותי
  
סל לים שקניתי בניו יורק לפני שנים