יום רביעי, 4 במאי 2011

100 אחוז כותנה

100 אחוז כותנה. אדרת, 50 שקלים


100 אחוז כותנה. מרילין אהובתי, 50 שקלים


מתנה מגיא המוכשר ממרילין אהובתי


רציתי נעליים של TOMS, אבל ראיתי את אלו של גולה ונמסתי

יפות ונוחות ונעימות


הקיץ רק התחיל, אבל הטרנדים שחיכינו להם כל החורף כבר מיצו את עצמם. כן, העתיד מאחורינו. הבזוקה פגשה את החציל והחרדל כבר ניבטו לעברנו מכל מסלולי התצוגות, הבלוגים והמגזינים. אז מה החידוש לקיץ? למה לשאוף? אני באמת חושבת על להמציא לעצמי טרנד חדש, אבל לא עולה לי לראש שום דבר. אולי אמחזר? הדפסי חתולים וחיות זה תמיד טוב, אבל יש לי כבר בשפע. צבעי גלידה – יש לי. חולצות "תהילה" עם פרנזים, מממ... אולי, אבל היכן מוצאים חולצה שכזו?
טרנד הגולגלות הפציע בעבר והיה נראה לי קינקי ומגניב. מיד רכשתי חולצת גולגלות. לאחר כמה חודשים מיציתי ומסרתי את החולצה. לאחרונה, הגולגלות מגיחות מכל מני מקומות מפתיעים, לאו דווקא בבגדים, ואני חייבת להודות שנשביתי מחדש. זה ביזארי, אבל חמוד.
קיצקוץ, קצת יבשושי. עד שאגבש קו הולם לקולקציית הקיץ שלי, אני תרה אחר פריטים שהם מאה אחוז כותנה. לפחות זה קלאסי ונעים.
שאלה: מה דעתכם על טרנד עגילי הנוצות? אני לא מבינה על מה הרעש והמהומה.  

יום חמישי. מחר יום שישי. הידד!
מה, עדיין לא צפיתם ב"פוטיש - אשה-צעצוע"? תמהרו!

קיס קיס בנג בנג