יום שבת, 7 במאי 2011

חלונות מתגשמים

פעם בשבועיים בערך, אני מגיעה לאזור השוקק בלב תל אביב, אתר שופינג פופולרי, ה"סווינגינג תל אביב". הכוונה היא לרחוב המלך ג'ורג' (למה לא מחליפים את השם של הרחוב הזה? לא מגיע כבר למישהו אחר? אולי "הנסיך הארי"?)-בוגרשוב-סמטה אלמונית-רחוב המלאכה והרחובות הקרובים.
ביום-יום זירת השופינג הזו שוקקת חיים ואני מפלסת את דרכי בין האנשים במטרה להגיע ליעדי מהר ככל האפשר. כשאני מגיעה לחנות המבוקשת, אני נכנסת כרוח סערה רק כדי לצוד לי לוק ייחודי. וכך, מתפספס לו עולם שלם קסום ומיוחד; עולם חלונות הראווה, או אולי חולנות הראווה.
ביום שבת בבוקר, החלטתי לנצל את העובדה שאני לא חיה בארה"ב ושהחנויות בתל אביב סגורות. לקחתי את הכסופה הקטנה ויצאתי לשוטט באזור הבועט וליהנות הפעם אך ורק מחלונות הראווה המושקעים.


American Apparel






קסטרו




אני לא יודעת את שם החנות, אבל היא נמצאת ב"המלך ג'ורג'" 29 וחלון הראווה שלה גראנג'י ומגניב.




הכי ברנדה וולש
 


אהבה לשניה


אהבה לשניה. הספר האהוב מילדותי!

מרילין אהובתי





כובעים שגם האצולה הבריטית היתה רוצה




אשת חיל. סנופון האחד והיחיד!

אשת חיל
נטלי שווילי. הלוק שכבש אותי

המחתרת. הנה תלמה ולואיז!

המחתרת


אדרת. הבחירה שלי

טנטי בקי



שבוע נהדר,