יום שלישי, 25 באוקטובר 2011

ימים אחרונים של קיץ

שמלה של ASOS מאדרת (נקנתה חדשה עם התווית), 50 שקלים

אדרת, 50 שקלים

וינטג' מהביגודית של ויצ"ו, 70 שקלים

הביגודית של ויצ"ו, 70 שקלים

שמלה שרכשתי לפני שנים בבלה וינטג' וטרם לבשתי. למה?


מלפני שנים. נקנתה חדשה ועלתה יותר מדי


בל חגגה 11. מזל טוב פרינססה


השנה נוספו כמה שמלות למלתחה הדלה בשמלות שלי. ככל שעובר הזמן אני שולחת לחופשי את הדימויים השליליים שיש לי על המראה שלי ומקבלת יותר את הדברים החיוביים. השמלות שמתאימות לי הן לא דבוקות לגוף, אלא חופשיות יותר ובדרך כלל מחויטות. כמובן שרובן נקנו מיד שניה כי רק שם אני מוצאת בדיוק את מה שאני אוהבת.

תוכניות ריאליטי הן לא קוביית השוקולד שלי, אבל גם אני צפיתי אתמול ב"מעושרות". מעולה! נכון? מה ההבדל בין לצפות על המסך הגדול בדמויות פיקטיביות שגרות בלה לה לנד לבין לצפות בכמה פקאצות ישראליות אמיתיות שחיות בעולם משלהן? המחשבה שהן מסתובבות כאן בינינו, בישראל, במדינה שכל הזמן בערך קורים בה דברים לא נעימים... כנראה שהנשים האלו לא סומכות על עצמן מספיק כדי לחיות את החיים האמיתיים. ואולי באמת טוב להן בעולם פומפוזי מנומר.

הכל שגרתי כרגע. אין תלונות על הדביקות והחום, עדיין לא קפאה לי הציפורן, הסתיימו החגים ואפשר להסתובב בכיף ברחובות תל אביב, אין לחץ לטוס לחו"ל לפני הסיילים של אחרי סילבסטר, אין הרבה עבודה, אבל יש קצת.
אה... קרה דבר אחד מרגש. שמלת טטריס! או חצאית טטריס! עכשיו אני מחפשת בד טטריס. מי שיודע היכן ניתן להשיג, פליז לט מי נו.



 
המשך שבוע נפלא.