יום שישי, 18 בנובמבר 2011

מזון שרשרת

Late night dinner at the Peacock





Crepe mascarpone at Mel & Michelle

שקשוקה. אם לא היו קוראים למאכל הזה "שקשוקה" הוא לא היה כה פופולרי

פסטה עם חצילים, זוקיני ועגבניות שרי. לפעמים זה כל מה שבא לי

אינני בטוחה כי תצלומים של מה שאכלתי במשך השבוע מעניינים מישהו. אבל להזכירכם,  בפנטזיה שלי הקוראים של הבלוג מחכים בקוצר רוח לכל שביב מידע עלי ועל החיים המרתקים שלי. ואוכל הוא ביג עניין עבורי.

תמיד חלמתי להיות כמו הצרפתיות; להגיע בערב לאחר יום עבודה לא מעייף הביתה כאשר מתחת לזרועי המוצקה נח לו באגט פריך לוהט ובתיקי - בקבוק יין אדום וגבינה קשה חריפה עטופה בנייר מרשרש. אני מגיעה אל אהובי ושנינו מתיישבים לסעוד את ארוחת הערב ביחד. לאחר כמה לגימות יין ושתי פיסות באגט עם גבינה אני מרגישה מלאה. הבאגט נותר מיותם ושלושה רבעים מגוש הגבינה מוחזרים למקרר. כן, בחורות צרפתיות לא משמינות. זה לא קסם. הן פשוט אוכלות מעט.

עיני אינה צרה, אבל קללה אלגנטית מסתננת לה דרך שפתיי תוך כדי בליסת שארית הבאגט עם שוקולד נוטלה. אויבים לא מכניסים הביתה, אבל פוגשים אותם בחוץ. וחוץ מזה, רק עם אויבים עושים שלום... לא?


שיהיה לכם שבוע טעים.

XOXO