יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

יום ראשון בבוקר ולא בא לי לעבוד

ליום ראשון בבוקר יצא שם לא טוב. כשעבדתי במקומות מסודרים כשכירה, ימי ראשון בבוקר היו מלאים בפרצופים חמוצים כולל פרצופי שלי. הזמן הזה באמת הכי פחות חביב עלי ובדרך כלל אני משתדלת לקבוע לי משהו נחמד לעשות בו. בידיעה שכך, ביום שבת בערב אני לא חוטפת מיגרנו'ש ואפילו ישנה טוב בלילה. אם מתאפשר לי לא לעבוד ביום ראשון זו בכלל חגיגה.
היום החלטתי להתפנק ולשוטט בנחת ובקלולסיות בדיזנגוף סנטר. פעם לא חיבבתי את הסנטר כי כל הזמן הלכתי בו לאיבוד, היום אני מעריכה את העובדה שעדיין ניתן ללכת לאיבוד במרכז תל אביב ואני מטיילת בסנטר די הרבה. יום ראשון בבוקר הוא זמן קלאסי להסתובבויות נטולות עומסים של אנשים ותורים. החלטתי לבדוק מה חדש ברשתות הסטנדרטיות שלפעמים ניתן למצוא בהן פריטים מדליקים. והרי הממצאים:

אני אוהבת את טופשופ, אבל יכולה לקנות שם רק בסייל. השמלה הזו לא בשבילי, אבל מקסימה בעיני. 170 שקלים


גופיה מתוקה. טופשופ., 100 שקלים

מבט מאחור

נקודות זה המנומר החדש? טופשופ, 99 שקלים

וואו. טופשופ במחיר מלא. אוף! מי אמר שיום ראשון הוא רק FUN?!

זו לדעתי ה-מציאה. טופשופ, 100 שקלים במקום 360 שקלים. קיים גם בחאקי (רכשתי)


חולצה נעימה וסקסית. פול & בר, לא בסייל

מי שאומר שגלידה וגרניטה הן אאוט בחורף, לא מבין עניין

ממש נדלקתי על הסריג הזה. זארה, 199 שקלים

זארה, לא זוכרת את המחיר

זארה, 40 שקלים. נייס

ממש בא לי ילדה שאוכל לעשות לה סטיילינג. פוקס קידס

הפריט היחיד שרכשתי הוא מכנסיים בצבע קאקי מטופשופ ב-100 שקלים. יההההה

תיכננתי לצפות גם בסרט, אבל לא הספקתי.
ככה זה כשעסוקים.


שיהיה לכם שבוע לא עמוס,
X