יום חמישי, 15 במרץ 2012

בית - חלק א'

זה לא סוד שאני מתגעגעת לפלח לימון בכוס דיאט קולה צוננת. לפני כמה ימים חייתי לי יומיים בבועה אביבית ששיזפה את דכדוכי החורף וגרמה להכל להראות טוב יותר.  אני מודה שהתקופה הזו היא די לחוצה עם הרבה עבודה (וזה טוב) אבל גם אין לי כל כך השראה. מיציתי את החומרים לחורף. אז החלטתי לעשות קצת סדר בתצלומים במחשב. לפעמים, בתוך כל האינטנסיביות של החיים, אני מחפשת רגע של שקט להתבונן בכל מני תמונות שצילמתי בחודשים האחרונים (אינני שומרת בדרך כלל תצלומים ישנים). והנה מצאתי את תיעוד חדר השינה. זה קצת מוזר לחשוף את הבית שלי למרות שעדיין אין לי מושג כמה אנשים קוראים את הבלוג הזה. למרות התחושה המוזרה, אני מרגישה שבבלוג הזה אני בעצם חושפת ממש טיפה. במציאות אני לא כזאת צינית.













צילמתי את חדר השינה כי אני מאוד אוהבת לשוטט בבלוגים של עיצוב חדרי שינה. אני מתלהבת מחדרי שינה בהירים, רכים, מוארים ורגועים. כאלו שבא לי מיד להיכנס למיטה הרכה עם ספר ולשקוע בתוך כל השקט הזה. ניסיתי לדמיין מה הייתי חושבת על חדר השינה שלי לו הייתי רואה אותו לראשונה. לא הצלחתי. אבל אני מאוד אוהבת אותו והשינה שלי אפילו לא מופרעת.
אני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת לישון. אינני חושבת ששינה זה בזבוז זמן כי השינה גורמת לזמן הערות שלי להיות איכותי יותר. אני אוהבת לישון שמונה שעות בלילה ושעתיים נוספות בצהריים. ובשאר הזמן קצת לעבוד.


שיהיה סופ"ש עם הרבה חלומות טובים.
X