יום רביעי, 28 במרץ 2012

Stuff for spring

צמיד ורוד, פוראבר 21; שני צמידים של מארני ל-H&M; שפתון ורוד 05 chunky cherry של קליניק; סומק ורדרד של מדינה מילנו blush-fard 014; גלוס כתמתם של מאק A61; סומק כתמתם של מדינה מילנו I love my cheeks 27-075

גופייה מאדרת

תיק 2 צדדים מאטסי


טישרט משוק הפשפשים בכיכר דיזנגוף




לאביב כנראה יש מחויבויות נוספות או שהחורף מעניש אותו ושולח אותו לעמוד בפינה. בינתיים, אני נהנית לתכנן מה אלבש באביב ומה אשתה בבוקר קייצי (גרניטה קפואה או מיץ אבטיח עם נענע). אני מאוד אוהבת את הגלוס הכתמתם של מאק שבעיני מאיר את הפנים. הגלוס הממזרי הזה גרם לי לשנות את דעתי לגבי כתמתם. אני בכוונה לא כותבת כתום כי אני עוד לא שם. כתום זה צבע שלא אהבתי כל השנים. אני עדיין נזהרת ממנו ומשלבת אותו ממש בקטנה. הוא משתלב מעולה עם הסומק החצי כתמתם חצי ורדרד של מדינה מילנו. את הסומק הוורוד השני שבתמונה אני לא חושבת שניתן להשיג יותר. גם הוא משגע.
אם אתם רוצים לראות עוד על החיים הוורודים שלי, חפשו אותי בפינטרסט. הרשת הזאת גורמת לי להתעורר ממש מוקדם בבוקר וללכת לישון ממש מאוחר בלילה כדי להספיק "לנעוץ" כמה חלומות חדשים.

הנה שיר לא אביבי מדי שקשה לי להפסיק לזמזם:



XOXO