יום שבת, 3 במרץ 2012

Love at first stripe

via
via

via

via

via

via

via

via

via
via

הבטחתי לעצמי לנסות להתמודד עוד קצת עם הקור המכאיב ולהחזיר את שמלות הקיץ שהורדתי לארון הגבוה. אני משתדלת לאמץ את העקרונות של "הסוד" (דה לה שמאטע), אבל זה לא תמיד עובד. אני מרגישה מעט קורבנית; במקום לצאת ולהתמודד עם המציאות, אני יושבת ליד התנור, מכוסה בפליזים ומשוטטת בעולמות וירטואלים קיציים יותר.
הדפס פסים הוא קלאסי, אהוב עלי מילדות ואף פעם לא נמאס. הוא עוד אחד מאותם הדברים העל-זמניים שאני כה מחבבת. יש לי כרגע בארון רק צעיף פסים מקסים שקרין תפרה לי, חולצת טריקו ארוכה מפוספסת ואחת קצרה. אבל הקיץ הזה אני מתכננת להשיג לי שמלה עם הדפס פסים בהיר. נראה איך המשימה הזו תלך. רק שלא תתפספס (הייתי חייבת!).

צפיתי עכשיו ב"הקול". מה זה היה הקרב הסמוי-גלוי בין אביב גפן לרמי? לא ברור. בטח מחר יצקצקו על כך במדורי הטלוויזיה בעיתונים.



זהו, נגמר הוויקנד.