יום שלישי, 10 באפריל 2012

הפתעות של קיץ

נדמה שמזג האוויר מביא איתו רוח טובה ומתמרץ אותי לעשות כל מני דברים שחששתי שנעלמו לי בין השלוליות. מתחשק לי מאוד לטוס להופעה של קולדפליי ביוני בלונדון. נשארו כרטיסים בעמידה בלבד והם לא ממש יקרים. זו חווייה עוצמתית לצפות בלהקה או אמן אהובים עם קהל כל כך גדול במדינה זרה. ההופעה של מדונה בניו יורק הדהדה אצלי בראש זמן רב לאחר שהסתיימה. מלבד זאת, האופטימיות מובילה אותי לכמה מציאות ממש טובות ברשת.
למרות שבזמן האחרון אני משתמשת רק בצלליות של מק, אי אפשר להתעלם מהפלטה החמודה של ספורה. קיטי עם 25 צלליות ו-10 גלוסים. מחיר של $24 נראה לי סביר ביותר ולגבי האיכות - אני די מחבבת את ספורה.

הפלטה הזו באותו המחיר וכוללת 33 צלליות, 3 אייליינרים, 12 גלוסים, 4 סמקים ו-2 ברונזרים. אפילו יותר מפתה מהפלטה של קיטי. אבל אני תמיד בעד חתולים.


הצלליות לעולם לא נגמרות. בעיקר הגליטרים של מק שכל פרור הופך למשיחת עפעף מלאה. האתר TheBodyNeeds מציע המון דוגמיות ושימושי מאוד למי שרוצה להתנסות עם כמויות מזעריות, או שבא לה סטוץ עם צללית. אבקת צללית בכמות של שמינית או רבע כפית, מניסיוני מספיקה כדי להחליט אם רוצים להמשיך למערכת יחסים ארוכה. הבעיה: אין משלוחים לארץ. אבל תוכלו לפתוח תיבת דואר בפלורידה למשל ומשם לעבוד עם חברה שתנייד את הסחורה ישירות לכתובתכן. אני מודה שכל המהלך הזה מסורבל מדי עבורי, אבל לפחות חברה אחת שלי לא מתעצלת ומספרת שהתהליך נושא תוצאות חיוביות. ואם אתן מזמינות כמה כפיות, אל תוותרו על הצלליות Naked, Jigs & Jive ו-Blue Brown. אני משתמשת בהן כבר הרבה זמן ומרוצה. הן יותר בהירות ממה שנראה מבעד לאריזה.

במעבר חד לאתר האהוב עלי שאינו גובה דמי משלוח - תות.
הערכה המרשימה הזו של חברת Arezia כוללת 36 צלליות, 4 סמקים ,3 גווני איפור לגבות, אבקת פודרה דחוסה ואבקת פודרה מולטי צבעונית, ועולה 53 שקלים בלבד. אני לא מכירה את המותג, אבל כאן ניקי מספרת על הערכה שהיא רכשה ב-$26. אני חושבת שלמי שאוהבת להתאפר ולשחק עם מגוון צבעים, הביקורת הזו מספיקה כדי לרכוש את כל כתמי הצבע האלו.
הערכה של Cameleon כוללת  25 צלליות, 4 פודרות, 6 סמקים, מסקרה, 6 שפתונים, עיפרון עיניים ו-4 מברשות איפור. כל היופי הזה במחיר של 38 שקלים. גם את החברה הזו אני לא מכירה. הנה ביקורת לא ממש חיובית.

אני מקווה שהקיץ הזה לא יהיה סיוטי מדי כדי שאוכל לרצות להתאפר. ובינתיים, ההימור שלי הוא על הערכה של Arezia. אני עוד אדווח לכם.
המשך חג נעים. מקווה שאכלתם לפחות מצייה אחת ראויה.