יום רביעי, 23 במאי 2012

סיבה טובה להיעלם

תארו לכם שאתם מאבדים את חוש הריח. לא מדובר על רגישות הריח שדועכת בדרך כלל עם הגיל. ואז, תארו לכם שאתם מאבדים את חוש הטעם. אוקי. יכולת ההרחה אבדה, חוש הטעם נעלם, מה נשאר? אפשר ליהנות ממרקמים, ממראה עיניים, מקולות.
נכון, שוב צפיתי בסרט עם תחזית אפוקליפטית ושוב נכנסתי למקום הזה של - למה לי לצפות בזה? אני לא יכולה שלא לצפות בסרט הזה. לא הצטערתי שצפיתי בזה. אין כאן זעקות חרדה היסטריות, יש כאן השלמה עם המציאות והתאבלות על מה שאבד, ניסיון להעריך את מה שיש ולברך על הקיים שעוד נשאר. "החוש המושלם" הוא סיפור אהבה רומנטי המחדד את החושים שלנו אפילו יותר כמו שרק אהבה יכולה לחדד. אווה גרין ויואן מקגרגור מושלמים בתפקיד המלנכולי החושני. באווה גרין התאהבתי לגמרי בסרט Cracks   ויואן... כל דבר שאכתוב עליו נראה לי שמאלצי מדי.
אז מאז הצפייה אני חושבת על החושים שלי וקצת מפחדת לאבד אחד מהם. אני לא בטוחה שזה רע. באמת. אולי תנסו.

בדרך לשוק הפשפשים ביפו. ברווז קטן על ספסל פשוט ישב והתבונן בעוברים ושבים









פעם ב... בא לי לבשל.
טיגנתי שני שיני שום ובצל גדול קצוץ.
לאחר ההשחמה הוספתי פרוסות דקות של תפוחי אדמה שרוככו במיקרו.
הוספתי עיגולי זוקיני.
ממליחים ומתבלים בפלפל שחור.
ממתינים עד שכל התערובת רכה וטעימה.
מוסיפים ביצים וקוביות גבינה בולגרית עדינה 5 אחוזים (או יותר).
ממתינים מעט.

מסתכלים. מריחים. טועמים.




ומחסלים.

חג שמח ומתוק,