יום שלישי, 1 בינואר 2013

New stuff for new year

אין לי הרבה מה להגיד על 2012. בסך הכל שנה טובה עם לא הרבה קניות ויותר דיוקים. עדיין יש תחושות בטן שמוכיחות את עצמן, עדיין חוסר רצון לדבר המון ורצון להמשיך לעבוד כעצמאית ולא להגיע לאותו המשרד בכל יום מ-9:00 עד 17:00 ולחשוב מה לאכול בצהריים. גם בבית אני חושבת מה לאכול בצהריים, אבל האופציות רבות יותר.
גיליתי את מסעדת ליב  ואת השווארמה הצמחונית בקינג ג'ורג' ואת העסקית המופלאה של "הבסטה" וזה מספיק לי בינתיים. אני כמעט לא אוכלת בשר, צורכת מעט מאוד מוצרי חלב ואפילו הפסקתי לשתות קפה! אולי אני פלקסיטריאן.




מתנות לשנה חדשה:
אני מחפשת כבר הרבה זמן ריח שילווה אותי במהלך היום (גם אם אני בבית) והנה מצאתי. Lavande של CHLOE נעים כל כך ומשפיע על מצב הרוח כמו שרק ריחות יכולים להשפיע. אני רכשתי אותו באתר תות.


כדי לא להוסיף דמי משלוח לבושם (לרוב המוצרים באתר אין צורך להוסיף דמי משלוח, לבשמים כן, אלא אם רוכשים מוצר נוסף) הוספתי מוצר של חברת CLEAN שאני חובבת את הריחות של מוצריה. אם תרצו שיחשבו שהרגע יצאתם מתוך מכונת כביסה או אמבט מלא בקצף, לכו על המוצרים של CLEAN. גם המוצרים שלהם לגברים מוצלחים מאוד.
לא שמתי לב שהמוצר הוא בעצם שמפו יבש ואני עדיין לא יודעת אם אשתמש בו. קראתי עליו ביקורת באתר המצוין MakeupAlley שניתן למצוא בו ביקורות על המון מוצרי טיפוח. הביקורת לא מלהיבה, אבל המוצר היה זול ולפחות ידעתי שאוהב את הריח.




מוקסינים של Minnetonka כבר מזמן נחרטו בהארד דיסק שלי ורק הייתי צריכה למצוא את הסייל המתאים. מצאתי אותו בחנות של "דיזל" בדיזנגוף סנטר ב-30% הנחה. אני חושבת שזה יוצא הרבה יותר זול מכל מקום אחר.






מה עוד צריך מלבד ריח טוב ונעליים נוחות ויפות?
מאחלת לכם שנה שבה תהיו כנים עם עצמכם.

נשיקות,