יום שני, 28 במרץ 2011

Beautiful Monster

לפני כמה שנים, פתאום, נמאס לי לראות ים של צבעים בכל בוקר בארון. החלטתי שהגיע הזמן להתחבר יותר לצד הנשי, הענוג והרך שלי. הצד הכולל רק את הצבעים שחור, חום, אפור, כחול כהה וקרם-ניוד-שמנת או לבן מלוכלך. כחסרת רגש העפתי המון נקודות צבע, עד שהקולקצייה הפכה להיות די מונוכרומטית. גם הבגדים העשויים מבדים סינתטיים נתרמו וכמו כן התכשיטים הילדותיים. לאחר המיפוי המסיבי הייתי מרוצה. כך צריך להיראות ארון של אישה!
אחרי כמה חודשים הרגשתי שעם תום עידן הצבעוניות אבד גם זיק זיקון של שמחה. נשית וחזקה החלטתי להוסיף בחזרה ומהר את החיוניות לחיי. חיש-חש הארון הסגרירי הפך ליום גשום שקרן שמש מבצבצת מבין טיפותיו. קשת הצבעים יצאה אלי והעלתה בחזרה את החיוך הילדותי על שפתי.

ומי אמר שאהבה ממבט ראשון קיימת רק בהוליווד? לפני כמה ימים, זה קרה גם לי! אני לא בטוחה שהוא מתאים לי, אבל הוא כל-כך משמח. מפלצת מהממת שכזו.


אדרת, 80 שקל



עליונית מתפרפרת

אוטוטו פסח ואיך אפשר לפסוח על כמה רכישות חדשות? הנה כמה זוגות נעליים שהעיפו לי את הפוני:



תחרה שחורה בצדדים


הנעליים של ANNIEL ויש להם עוד המון... אז מה אם אני לא רקדנית?!



TOMS. מה זו כל המגניבות הזו??


במסגרת המשבצת "מה אני רוצה אבל לא אקנה", הנה סקרצ'ר לבל ומעמד פומפה חמווווד לאייפון שאין לי. אני רוצה בכל זאת שהם יהיו חלק מחיי.






המשך שבוע נפלא.
צ'או