יום שלישי, 15 במרץ 2011

מה הייתי רוצה שיהיה לי, אבל לא אקנה

וואו, פתאום הלו"ז שלי הפך מפנוי למאוד צפוף. אבל בקטע טוב. אני מנסה לעדכן את הבלוג יותר ולא יוצא לי. דווקא יש לי המון מה לכתוב לכם. פורים בפתח ואני שומעת נון סטופ על תחפושות מרהיבות שמעלות חיוך על השפתיים. למה אני לא מתחפשת? הרי ביום-יום אני די מעיזה. בכל שנה אני חושבת על תחפושת ובכל פעם אני לא עושה עם זה כלום. מתחשק לי דווקא להיות נסיכה ליום, חתולה או גיבורת-על. בינתיים, עד שזה יקרה פורים אחד, אני נשארת אני.
לאחרונה, נתקלתי באוסף של דברים מגניבים (עדיין לא מצאתי תחליף למילה הזאת למרות שהיא כבר קצת אייטיז) שהם גם קצת תחפושת, אבל על הגבול של האפשרי גם לא בפורים.
ודבר נוסף, כמה חמוד להגיד "עף לי הפוני". לדוגמה: "המגפיים האלו הורסים, עף לי הפוני מהם". וגם בהקשר כזה: "הוא כל-כך אוהב את עצמו, עף לו הפוני". אם אתם משתמשים בביטוי הזה, תחשבו עלי.
שיהיה פורים עליז!


הייתי זוללת מסמרים משוקולד

גולגולת משוקולד. יאממממי

שעיר קצת
   
וואו, וואו, וואו
 

אני אשמח לכזה. גם אם אני לא מבשלת...





אם היה לי אייפד, הייתי מכסה אותו בזה





כריות בצורת דג זה יפה, אבל איפה בדיוק להניח אותך?




אם כבר לקבל עירוי, אז רק כך




מר לגרפלד, רוצה להגיע למסיבת התה שלי?





אם אתחפש לזומבי...



 זה יפה ולא יקר

לייק, לייק, לייק
 
נשיקות,