יום ראשון, 3 ביוני 2012

משאירה חותם

יש כאלו שרואים גור חתולים ברחוב, מחייכים וחושבים כמה הוא מתוק וממשיכים בדרכם. יש כאלו שרואים גור חתולים ברחוב, מחפשים את אמא שלו וחושבים כמה זמן הוא ישרוד. לאיזה סוג של אנשים אתם שייכים?
למרות שאני שייכת לסוג שסובל יותר בחיים, אני לא מתנדבת בשום מקום, לא תמיד משליכה פלסטיק למקום המיועד לו, לא לגמרי צמחונית ולא מאמצת דולפין וירטואלי. לפעמים אני מרגישה שעם כל המחשבות והביקורת שלי על העולם, תכלס, אני לא תורמת לייקום בשיט. אני גרעין קטן ולא משמעותי בעולם הזה.
אולי בגלל זה אני מחפשת תכשיט עם חותם. כזה כמו של המלכים של פעם. כזה שייתן לי תחושה קצת מלכותית, קצת משמעותית.

בחירת המערכת







את התכשיטים היפהפיים האלו מצאתי באתר של זוג צורפים מוונקובר http://www.pyrrha.com/
שכנראה נקרא על שם פירה  מהמיתולוגיה היוונית. אני אוהבת את התכשיטים הלא מושלמים, הכאילו קצת שבורים שנראים כמו ממצאים ארכיאולוגיים. המחירים לא בעננים.
ואם השיטוט באתר יזכיר לכם תקופה עתיקה, תעיינו בספר "מלחמת היהודים" של יוספוס ואז תחשבו על התקופה שאנחנו חיים בה. אולי בעצם זו תקופה נהדרת?

שיהיה המשך שבוע בהיר.
הגרעין הקטן,