יום חמישי, 19 בינואר 2012

תחנת ביניים





לו הייתי גבר

פריטי ביניים נחשקים מהחנות המעולה באטסי mysweetiepiepie
 http://www.etsy.com/shop/mysweetiepiepie


אחת הדרכים שלי להתמודד עם תקופות לא נעימות היא לסכם אותן. סיכומים מעסיקים אותי ונותנים לי תחושה של סוף שלפעמים הוא נדרש. אפשר לסכם בקצרה ואפשר קצת למשוך את הסיכום כדי "להרוויח" זמן. בעצם, אנחנו אלו החולפים כאן לרגע, הזמן נשאר די יציב.
אל חשש, הפוסט הוא לא כזה פטליסטי. בסה"כ בא לי כבר לסכם את הימים הקרים האלו, בהם חברי הטובים - תנור ודוד החשמל, עושים לי חור בכיס, עורי מתייבש ועצמותי סובלות. קור הכלבים הזה מסרס כל מעוף אופנתי וגורם לי לחשוב בצורה פרקטית. וזה לא אני. אנשים לא פרקטיים לא זקוקים למזג אוויר קיצוני.

אני חולמת על ימים חמים יותר, על תקופה קצרצרה שתאפשר לי ללבוש את קולקציית ה"ביניים" שלי; בגדים קצרים שנועדו לארצות אחרות. חולצות קייציות סינטטיות, סריגים נטולי שרוולים, שמלות בעלות צווארון גולף - יס, פריטים לא שימושיים.

אבל! בשביל גשם אני מוכנה להתחפר עמוק מתחת לפוך עם אימונית הפליז שלי. גשם זה חשוב.
ואיזה מגניבו'ש, כאשר סוף סוף יורד כאן גשם, תחנות הרדיו מתייחסות אליו בכבוד רב ומקדישות לו כל שיר בנאלי ושמאלצי אפשרי על גשם. תענוג. ואיך זה עובד טוב על בחורה בנאלית ושמאלצית שכמותי.





שיהיה סופ"ש חמים וטעים,