יום ראשון, 29 בינואר 2012

סופ"ש בצפון






מקרונים מהבייקרי של הקופי בר


פילה לוקוס עם ניוקי, ארטישוקים ופטריות


שטרודל בננות עם רוטב טופי מהקופי בר

מזג האוויר ממשיך להיות אפרורי וקר. ואם כבר לסבול מקור, אולי עדיף לעשות זאת בבית חם בצפון. בית שהרצפה בו מחוממת והמגבות מתייבשות בן רגע.
נחמד לצאת קצת מתל אביב למקום שהחלב לא זמין 24/7 וצריך לדאוג מראש לכל מה שצריך. ביום שבת בבוקר עלינו משפר לחמדת ימים דרך יער ערפילי שנראה מושלם כלוקיישן לסרט אימה. אפילו הגשם לפרקים לא הרס את התחושה המיוחדת של משהו שונה מהיום יום העמוס בפיח.

אני מנסה לחשוב למה הקור מפריע לי כל-כך. אולי אני לא אוהבת שכבות ולא אוהבת להצטנף בפינה אחת כי אני זקוקה לתחושת החופש. ותחושת החופש מתבטאת אצלי גם בלבוש דקיק מינימלי, חוף ים וכפות רגליים יחפות.

תודה לטל שהכין ארוחת גורמה ודאג לכך שקצת נתגעגע לקופי בר התל אביבי.

וזה השיר והקליפ שאני לא יכולה להפסיק לראות ולשמוע. הלהקה האינדית המגניבה הזו עוד תגיע רחוק.




ואם אפשר היה לרגע להיכנס לטלוויזיה, הייתי מבקרת עכשיו בסט של "הוואי 5-0". רק בלי השוטרים.

המשך שבוע נעים,