יום רביעי, 16 בפברואר 2011

בזוקה ותפוז בדייט

בימים האחרונים אני מהרהרת הרבה בשילובים לא שכיחים, כאלו שצריך לחשוב רגע אם הם בעצם מתאימים. כאלו עם עקצוציות חיננית שלא כולם אוהבים, אבל אותי הם מרגשים. למשל, בייגלה מלוח מצופה בשוקולד, דייט ראשון במסעדה יהודית, שוקולד-צ'ילי, מתכת ועץ, סקסי-אגלי ובעיקר, השילוב שלא יוצא לי מהראש בימים האחרונים – ורוד-כתום. כל עולל וכל קורבן אופנה מרמת-גן יודעים שפינק-אורנג' הוא ה-שילוב של הקיץ הקרוב. זו לא הפעם הראשונה שהטרנד הזה פוגע לי בריכוז, הוא כבר תקף בעבר. את הצבע הוורוד אני אוהבת מאוד מילדות (גם בשילוב עם אדום) והוא די דומיננטי בארוני, אבל הצבע הכתום אף פעם לא דיבר אלי. למזלי, יש לי נקודה כתומה אחת בצורת נעליים חמודות מגזית שתיכננתי למסור, אבל הן ניצלו ברגע האחרון. חשבתי על כמה שילובים פאנקים שלא ישאירו אף אחד אדיש אלי. מה דעתכם?


חולצה מקסימה ולא פוטוגנית מאדרת, 40 שקל; צעיף משי מאמא

נעליים ישנות מגזית


תיק של H&M מאדרת, 35 שקל
       
סוודר משוק הפשפשים בכיכר דיזנגוף, 40 שקל; מטפחת מבגד קפה ברמה"ש, 10 שקל

תיק, H&M ברצלונה
 
חולצה ממרילין אהובתי, 40 שקל
ג'קט ישן מחנות עודפים של נייקי


חולצה, יד שניה



החולצה הוורודה קצת מקומטת וצריך לראות אותה בלייב כדי להבין אותה.

שיהיה המשך שבוע פינקי,