יום ראשון, 27 בפברואר 2011

מה אלבש לאוסקר, סייל של וינטג' וקפה מתוק

התעוררתי הבוקר בהתרגשות מהולה בעצב. התרגשות כי טקס האוסקר סוף סוף הגיע (!) ועצב על כך שלא אשן הלילה ומחר בבוקר אני צריכה לקום לעבודה.

יד שניה מלוס אנג'לס

אדרת, 40 שקל

שמלה של H&M מאדרת, 80 שקל


החלטתי שאלבש את אחד מהפריטים הרומנטים שלי המתאימים לרוח הסרטים שאני רוצה שיזכו - "ברבור שחור" ו"נאום המלך". בכל מקרה, אלבש את המגפיים האהובים הלבנים שלי שקניתי במכירה של תמר קרוון.


משחתי לק ירוק-אפרפר Sew psyched לכבוד האירוע. עדיין לא החלטתי אם אני אוהבת את הצבע או לא, אבל הוא מעורר המון תגובות.



essie

אני חוזרת אחורה בזמן. בשבוע שעבר, כשחשבתי מה אלבש לאוסקר, גיליתי את הסייל המטורלל בModCloth כמה שעות מאוחר מדי, כשרוב בגדי הווינטג' כבר נמכרו. ואולי טוב שכך. הנה כמה פריטים שמחצו לי את הקישקעס:











מנהרת הזמן שוב. מחשבות על הוליווד, על התקופה ששהיתי בלוס אנג'לס ועל טקס האוסקר בשעות נורמליות, הזכירו לי את בית הקפה המתוק בוואלי שג'ולי - חברתי הטובה ואני נהגנו לשבת בו. מה רבה היתה התרגשותנו כשפעם אחת גילינו בשולחן הסמוך את דארן סטאר מפטפט לו עם כמה קולגות. זו היתה הפגישה השקטה ביותר שלנו.
סטייה קטנה בדרך לראש פינה לפני כמה שבועות, הובילה לקיבוץ מרחביה ולקפה נשנוש - בית קפה רומנטי וחמוד להפליא שהוקם על חורבות בית הילדים של הקיבוץ. בית הקפה הזה, משום מה, מזכיר לי את בית הקפה ההוא מהוואלי. עוגות שמרים ריחניות, לחמים מפתים ועוגיות לא שגרתיות הצדיקו לגמרי את הקפה של ארבע במקום. גם הפשטידות, הסנדוויצ'ים וכל השאר נחרטו לי בקופסית.  







עוד 3 שעות וחצי.
שיהיה ליל אוסקר כיפי,