יום רביעי, 2 בפברואר 2011

French taste

למרות שהבטחתי לעצמי לעדכן את הבלוג מדי כמה ימים, חלפו להם כבר 10 ימים ובינתיים, יש לי ה-מ-ו-ן מה להגיד/לכתוב. נראה לי שאחלק את דברי לכמה פוסטים, כדי לא ליצור מישמש כאוטי.
ביום שישי האחרון, קבעתי להיפגש עם קרין, חברתי הפאשיוניסטה, בקפה לילוש ברחוב פרישמן בתל-אביב. גם קרין, כמוני, היא פרנקופילית ושתינו אוהבות לפנטז המון על נסיעות לפריז. לילוש הוא בית קפה חמוד ואינטימי וביום שישי בבוקר הצלחתי לדמיין שאני יושבת לי בפינה קסומה בעיר האורות, במיוחד, כשבדיוק ממול ממוקמת החנות גלרי פריזיאן. פטפטנו לנו על כל מני, כשבזווית העין קלטתי את השלט "סייל" בחלון הראווה של הפריזיאנים. טרם הזכרתי את יחסי האהבה-שנאה שלי עם סיילים; מצד אחד, הם מאירים את שגרת יומי ומנקדים אותה בהסחות דעת מהנות. מצד שני, הם מכתימים את חשבון הבנק שלי במינוסים ובעמלות מעצבנים. חשבתי על "אפקט מצרים" והחלטתי שלא משנה כמה המחירים בגלרי פריזיאן יהיו אטרקטיביים, אני לא אקנה. התנחמתי בכך שאפשר להנות מלעודד מישהו אחר לקנות.
אחרי הפרנץ' טוסט והקפה המצוינים, חצינו את הכביש ונכנסנו לחנות קטנה ומטריפה, מלאה בפריטי וינטג' ששמורים מעולה. המוכרת הצרפתייה ניגנה מהאייפוד שלה את פס הקול היפהפה של הסרט Les Chansons D'amour שקרין ואני צפינו בו ביחד, ואחד הסרטים הצרפתיים היותר מקסימים בכיכובו של Louis Garrel הכריזמטי (שימו לב מי היא בת הזוג שלו). קרין רכשה זוג נעליים שגרם לי לרצות לכווץ את כף רגלי בכמה מידות, ואני בחנתי פריטים יפים וסתם נהניתי לי.

ג'ינס, אנה K; חולצה, קסטרו; תיק, סוהו; צעיף מאיטליה; נעליים, Urban Outfitters (לפני שנים); עגילים, מוזיאון בוויסקונסין




הנעליים שקרין רכשה, 200 שקל

"אפקט מצרים, אפקט מצרים..."


יפה! אך לא בשבילי
בדרך לצפון

מושב אמירים

אחר כך המשכתי לצפון וניסיתי לחשוב על הדברים החיוביים שיכולים לצאת מהמהומות במצרים.

HAPPY WEDNESDAY!
xoxo